Trött lördag

Lördags morgonen började med att Leo väckte mig kvart i sju för att han inte kunde sova. Klockan sju kom Leos brors dotter in och väckte mig för att alla andra åt frukost och jag inte var där. Kvart över sju kom katten och väckte mig för att alla andra åt frukost och jag var inte där. Halv åtta gav jag upp. Kvart i åtta gick jag upp för att äta frukost. Alla andra var då färdiga och jag fick äta själv!   Är det verkligen så det ska vara en lördags morgon? När man äntligen får sova?! Sedan dess har jag gått som i sömne. Precis som hela veckan har varit.
Nu vill jag ha ändring och bli pigg igen!
Imorgon ska vi i alla fall hjälpa Björn och Daisy att flytta. Efter det ska vi åka till Helsingborg och lämna över våra lägenhets nycklar till de nya hyresgästerna. Känns väldigt sorgligt! Men samtidigt skönt att bli av med den. Och Leo sparar en massa pengar. Dyrt att ha en lägenhet stående.
(Till och med katterna är trötta idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0