Träning 1h och 45min

Idag kan jag bara klappa mig själv på axeln. Först varit i skolan och lyssnat så uppmärksamt som jag kunnat. Efter det har jag tränat  i 1h och 45min. Är mycket nöjd med mig själv! :)
Nu blir det lite pluggande och sedan någon film. Ska försöka ta mig igenom alla James Bond filmerna i år. Får låna dem av Leos föräldrar.
Sitter mycket och saknar Leo. Kan inte riktigt finna mig i att inte få träffa och vara med honom varje dag. Känns bara så fel. Men det finns inte så mycket jag kan göra. Kan bara försöka se framåt. Till juni nästa år. Då är allt över!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du bloggar igen. Fy va duktigt att träna så mycket.

2010-09-21 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0