Shopping är att unna sig!

Idag efter skolan tog jag och två klass kompisar vägarna förbi Fredriksbergs köpcenter. Alla tre var super sugna på lite shopping. För min del blev det ett par sammets tights, en armlös kofta, röda hårklämmor och ett svart nagellack! Och det kändes jätte bra!
Efter någon timme i affärerna blev det gymmet. Men humöret var ju inte direkt inställt på det. Blev arg på en super svettig gubbe som ställde sig över mig och droppade för att han ville ha min maskin. Sen var det kört. Blev några övningar till i ren ilska innan jag gick därifrån. Så kan bara se fram emot yoga imorgon bitti istället. Har längtat i två veckor efter den :)
Nej dags att skriva arbete om keratitis till kontaktlins läraren. Räknar med att det kommer ta resten av min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0