Plugga med popcorn

Den här tisdagen har det hunnits med en hel del. Skola, träning, elev vakt på skolhemmet, film, och pluggande med Annie!
Förr när jag bodde här brukade jag och Annie sitta hela kvällarna och plugga och äta popcorn. Väldigt mysig tradition! Får så mycket mer gjort då! (iaf jag som annars inte får så mycket gjort). Men de senaste åren har det blivit sämre med det. Vi har suttit själva på våra rum.
Idag dock så blev det åter mys plugg med popcorn! :-)
Elev vakt kan jag berätta är att vi ska diska och städa åt alla andra. Mindre roligt. Men det måste göras det också. Tyvärr är det så svinigt i rök avdelningarna! Inte nog med att det luktar skit, de skitar också ner något fruktansvärt! Fimpar överallt!

Ska sova nu!! Natti

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh va kul att du med startat en blogg :)

Hur många som läser ser man där det står "statistik" Där ser man dag för dag. Den röda linjen visar hur många gånger din sida visats den dagen, den BLÅA hur många besökare du haft...



Allt bra me dig annars? Du bor o pluggar i helsingborg, va?



Kram

2010-10-12 @ 19:55:04
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0